Kategorije
Autori | Božidar Nikić |
Broj stranica | |
Povez | Meki povez |
Pismo | Ćirilica |
Godina izdanja | 2018 |
ISBN13 | |
Broj odluke Ministarstva | 650-02-00082/2018-07 |
2018-04-25T00.00.00 | |
Broj izdanja | 1 |
Status izdanja | Novo |
Format | |
Oblik | Štampani i elektronski |
Razred | 5 |
Predmet | Engleski jezik |
Jezik nastave | Srpski jezik |
Šifra kompleta | 189SRP5ENG |
Udžbenička jedinica | |
Izdavač | Preduzeće za izdavaštvo, proizvodnju i trgovinu Eduka d.o.o. Beograd |
• Savremen udžbenik baziran na komunikativnom pristupu koji svojom koncepcijom ravnomerno obrađuje sve četiri jezičke veštine. • U potpunosti prati najnoviji Nastavni plan i program Ministarstva prosvete na nivou leksike, gramatike, tema, očekivanih ishoda i komunikativnih funkcija. • Kroz udžbenik se sistematski ponavlja gradivo iz prethodnih razreda i stvara dobra osnova za postepeno uvođenje novih struktura. • Sadrži uvodni deo Starter Unit i 8 lekcija. Nakon svake parne lekcije nalazi se Revizija. • Udžbenik sadrži jasnu i preglednu strukturu. • Neobičan glavni lik i originalna, autorska priča su način da se jezik uči kroz zabavne i stimulativne situacije, ali ujedno i da ih podstiče na učenje, čitanje i usvajanje pozitivnih vrednosti. • Deo Across Cultures omgućava usvajanje elemenata britanske kulture kroz poređenje sa sopstvenom kulturom. • Autentični, zanimljivi tekstovi i dijalozi obilujusavremenim engleskim jezikom. • Udžbenik ima ravnotežu narativnog i dijaloškog teksta. •Zanimljivim, autorskim tekstovima postignuta je korelacija sa drugim predmetima, a zabavnim stranama pod nazivom Fun Page dodatna motivacija za učenike. • Gramatika je u ovom udžbeniku obrađena na savremen, induktivan način. Gramatičke strukture se prvo javljaju u okviru tekstova u kojima se mogu uočiti u kontekstu. Zatim se kroz vizuelno isticanje tih gramatičkih struktura, kontrastiranje i sl. učenicima skreće pažnja na njihovu formu i upotrebu. Time se obezbeđuje veća interakcija od strane samih učenika i trajnije usvajanje gramatičkih struktura koje se bazira na rasuđivanju, povezivanju i uočavanju. • Vežbanja su gradirana od lakših ka težim, od onih po modelu do onih slobodnijih. • Guided Writing omogućava učenicima da razviju veštinu pisanja koristeći princip – pisanje prema datom modelu.