Kategorije
| Autori | Vera Matanović, Vesna Miletić |
| Broj stranica | |
| Povez | Meki povez |
| Pismo | Ćirilica |
| Godina izdanja | 2022 |
| ISBN13 | |
| Broj odluke Ministarstva | Министарства просвете, науке и технолошког развоја, решење бр. 650-02-00089/2018-07 |
| Broj izdanja | 1 |
| Status izdanja | NOVO |
| Format | A4 |
| Oblik | Štampani |
| Razred | 5 |
| Predmet | Biologija |
| Jezik nastave | Srpski jezik |
| Šifra kompleta | |
| Udžbenička jedinica | |
| Izdavač | Preduzeće za izdavaštvo, proizvodnju i trgovinu Eduka d.o.o. Beograd |
У водичу на почетку уџбеника аутори су референцирали делове уџбеника, обележавајући их симболом одговарајућег организма који се провлаче кроз сваку лекцију и омогућавају ученицима лако сналажење. На почетку сваког поглавља дате су кључне речи које ученике прегледно и систематично упућују на презентоване наставне садржаје. Дефиниције и законитости добро су истакнуте графички, а непознате речи су извучене на маргине поред основног текста па их је лако уочити. Самим тим оне олакпшавају сначажење и доводе до бржег усвајања знања. Рубрика За радознале на маргинама страница, упућује ученике на линкове из којих могу да науче више, прошире своја знања или се забаве кроз забаву и уче. Рубрика Активности је намењена како самосталном раду ученика, тако и раду у пару или групи, уз мању или већу помоћ наставника. Овакво учење је кооперативно и учи ученике да сарађујући поштују и уважавају и туђе аргументе. Вежбе и огледи су усклађене са осталим активностима да би ученици смислено повезивали резултате активности са законитостима живог света. Ове вежбе и огледи су конципирани тако да од ученика захтевају активно ангажовање у изналажењу одговора на дату проблемску ситуацију. Задаци Размисли, истражи и одговори имају проблемски и истраживачки карактер који од ученика захтева преиспитивање ставова, логично закључивање, примену наученог, а самим тим и самоевалуацију. Сад знаш је кратак осврт на оно шта ученици треба да знају и шта су научили. Преглед градива Кратко и јасно је представљен у виду мапа ума, које су примерене узрасту и визуелном типу учења.